« Tagasi

Kohtla-Järve Linnavalitsus kuulutab välja konkursi SOTSIAALHOOLDEKANDEKESKUSE DIREKTORI ametikoha täitmiseks

Ametikoha eesmärgiks on Kohtla-Järve Sotsiaalhooldekandekeskuse juhtimine vastavalt asutuse põhimäärusele ja kehtivale seadusandlusele.

Tööle on võimalik asuda juulis 2023

 

Kohtla-Järve direktori Sotsiaalhooldekandekeskuse peamisteks tööülesanneteks on:

  • asutuse tegevuse juhtimine ja planeerimine, finantsmajandusliku tegevuse korraldamine vastavat Kohtla-Järve Sotsiaalhooldekandekeskuse põhimäärusele;
  • tehingute teostamine asutusele linna eelarves selleks ette nähtud vahendite piires üksnes linna õigusaktidega sätestatud juhtudel ja korras;
  • asutuse struktuuri, töötajate koosseisu, ametijuhendite, töökorralduslike dokumentide kinnitamine, töölepingute sõlmimine ja lõpetamine;
  • keskuse eelarve projekti koostamine ning selle esitamine linnavalitsusele;
  • seaduste, muude riigi ja linna õigusaktide ning lepingutega sätestatud aruannete koostamise ja esitamise tagamine;
  • töötavate isikute vabade ametikohtade täitmiseks avaliku konkursi korraldamine;
  • keskuse töötajatele vastava tööohutuse ja töötervishoiualase juhendamise ja väljaõppe organiseerimine;
  • keskuse valduses oleva vara valdamise, kasutamise ja käsutamise korraldamine vastavalt volikogu ja valitsuse poolt sätestatud korrale;
  • eelarve sihipärase kasutamise eest vastutamine;
  • linna õigusaktidega sätestatud korras lepinguid ja kokkuleppeid sõlmimine;
  • muude kohustuste, mis tulenevad Eesti Vabariigi õigusaktidest, linnavolikogu- ja valitsuse õigusaktidest ning linnapea käskkirjadest, täitmine.

 

Sobival kandidaadil on:

  • omandatud sotsiaalalane kõrgharidus või muu kõrgharidus koos kutseseaduse alusel välja antud sotsiaaltöötaja kutsega;
  • eesti keele suuline ja kirjalik valdamine C1 või sellele vastaval tasemel ja vene keele  mõistmise ja rääkimise oskus teenistusalase suhtlemise tasandil;
  • eelnev juhtimiskogemus vähemalt kolm aastat;
  • teksti-ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ning teiste arvutiprogrammide (Outlook, Internet Explorer, Windows) kasutamise oskus, WD-dokumendihaldussüsteemi, STAR (sotsiaalteenuste- ja toetuste register) andmeregistri kasutamise oskus

 

Kasuks tuleb:

  • eelarve koostamise kogemus või põhimõtete tundmine;
  • teadmised riigi- ja kohaliku omavalituse asutuste toimimisest;
  • riiklike ja Kohtla-Järve Linna õigusaktide tundmine.
  • Inglise keele tundmine

 

Pakume sõbralikku ja toetavat kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, mitmekesist ja vastutusrikast tööd ning puhkust 35 kalendripäeva.

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Kohtla-Järve Sotsiaalhooldekandekeskuse direktor" CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad ning motivatsioonikiri, milles on välja toodud kandideerimise põhjus, aadressil: personali vanemspetsialist Julia Kõiv,  Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 20. juuni 2023. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).

 

Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.

  • Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
    • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
    • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
    • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.

Kontakt


Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117


Personali vanemspetsialist
Julia Kõiv
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114