« Tagasi

Kohtla-Järve Linnavalitsus PAKUB TÖÖD KONKURSI RAAMES (ajutiselt äraoleva teenistuja asendamise asjaks) sekretär-asjaajajale,

kelle peamiseks ülesandeks on asjaajamise tagamine, linnapea ja abilinnapeade poolt allkirjastavate dokumentide korrektsuse tagamine. 

Tööga on võimalik koheselt alustada.

Tööülesanded on

  • linnavalitsusse saabunud elektrooniliste ja paberkandjal olevate kirjade või muu dokumentatsiooni vastuvõtmine ja edastamine registreerimiseks;
  • väljaminevate kirjade ja muu dokumentatsiooni vormistamine ja eesti keele ortograafia kontrollimine enne välja saatmist;
  • telefoniside korraldamine; 
  • külaliste vastuvõtmine ja vajadusel teenindamine;
  • muude ülesannte täitmine.

Sobiva kandidaadi eelduseks on:

  • keskharidus, kutse- või kõrgharidus või viimase omandamine. Soovitavalt sekretäritöö, asjaajamise või juhiabi valdkonnas;
  • eesti keele suuline ja kirjalik valdamine kõrgtasemel, kasuks tuleb vene keele ja inglise keele mõistmise ja rääkimise oskus teenistusalase suhtlemise tasandi;
  • arvutikasutamise oskus: Word, Excel, tekstitöötlus ja tabelarvutus, E-post, Internet, PowerPoint, WD-dokumendihaldussüsteemi kasutamise oskus.

Kasuks tuleb:

  • varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses või riigiasutuses antud töökoha töövaldkonnas.

Sekretär-asjaajajana töötamas näeme inimest, kes on tööandja vastu lojaalne, omab head  väljendus- ja argumenteerimisoskust ning suhtlemisoskust ja analüüsivõimet, on usaldusväärne ja vastutustundlik, algatusvõimeline, tugeva pingetaluvusega ja meeskonnaga arvestav.

Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 1400 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Sekretär-asjaajaja"  CV, haridust tõendavad dokumendid aadressil: personali vanemspetsialist Kätly Kütman,  Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 28.01.2025. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).

Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.

Tagasiside andmine toimub e-posti teel.

  • Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitusedvastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
    • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
    • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
    • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.

Kontakt


Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117


Personali vanemspetsialist
Kätly Kütman
5885 4000
katly.kutman[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114