Kohtla-Järve Linnavalitsus PAKUB TÖÖD KONKURSI RAAMES (ajutiselt äraoleva teenistuja asendamise asjaks) sekretär-asjaajajale,
kelle peamiseks ülesandeks on asjaajamise tagamine, linnapea ja abilinnapeade poolt allkirjastavate dokumentide korrektsuse tagamine.
Tööga on võimalik koheselt alustada.
Tööülesanded on:
- linnavalitsusse saabunud elektrooniliste ja paberkandjal olevate kirjade või muu dokumentatsiooni vastuvõtmine ja edastamine registreerimiseks;
- väljaminevate kirjade ja muu dokumentatsiooni vormistamine ja eesti keele ortograafia kontrollimine enne välja saatmist;
- telefoniside korraldamine;
- külaliste vastuvõtmine ja vajadusel teenindamine;
- muude ülesannte täitmine.
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
- keskharidus, kutse- või kõrgharidus või viimase omandamine. Soovitavalt sekretäritöö, asjaajamise või juhiabi valdkonnas;
- eesti keele suuline ja kirjalik valdamine kõrgtasemel, kasuks tuleb vene keele ja inglise keele mõistmise ja rääkimise oskus teenistusalase suhtlemise tasandi;
- arvutikasutamise oskus: Word, Excel, tekstitöötlus ja tabelarvutus, E-post, Internet, PowerPoint, WD-dokumendihaldussüsteemi kasutamise oskus.
Kasuks tuleb:
- varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses või riigiasutuses antud töökoha töövaldkonnas.
Sekretär-asjaajajana töötamas näeme inimest, kes on tööandja vastu lojaalne, omab head väljendus- ja argumenteerimisoskust ning suhtlemisoskust ja analüüsivõimet, on usaldusväärne ja vastutustundlik, algatusvõimeline, tugeva pingetaluvusega ja meeskonnaga arvestav.
Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 1400 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.
Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Sekretär-asjaajaja" CV, haridust tõendavad dokumendid aadressil: personali vanemspetsialist Kätly Kütman, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 28.01.2025. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
Tagasiside andmine toimub e-posti teel.
- Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitusedvastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kontakt
Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117
Personali vanemspetsialist
Kätly Kütman
5885 4000
katly.kutman[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114