« Назад

Председатель Кохтла-Ярвеского Городского Собрания предлагает на конкурсной основе работу заведующей канцелярией (на время замещения временно отсутствующего работника)

Tööle on võimalik asuda koheselt.

Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei juhataja peamiseks ülesandeks on Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei juhtimine.

Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei juhataja tagab seadustes, Kohtla-Järve Linnavolikogu töökorras ja Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei põhimääruses sätestatud ülesannete täitmise ja esindab kantseleid nende täitmisel.

kandidaadi eelduseks on:

  • juriidiline kõrgharidus või sellele vastav kvalifikatsioon (soovitavalt magistrikraad);
  • eesti keele suuline ja kirjalik valdamine kõrgtasemel (C1 tase) ning vene keele  mõistmise ja rääkimise oskus teenistusalase suhtlemise tasandil, kasuks tuleb ka inglise keele tundmine;
  • vastavus avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele;
  • eelnev juhtimiskogemus;
  • head teadmised Eesti omavalitsussüsteemi toimimisest;
  • eelnev töökogemus kohalikus omavalitsuses.

Kantselei juhatajana näeme töötamas inimest, kes omab häid õigusalaseid teadmisi, kohusetunnet, otsustus- ja vastutustunnet, korrektsust ja täpsust ning on teenistusülesannete täitmisel iseseisev, algatusvõimeline ning kollektiiviga arvestav.

Põhipalk: 1900 (bruto) eurot kuus.

Kandideerimiseks palume saata hiljemalt  19. juunil 2022. a  järgmised dokumendid: CV märksõnaga „Kantselei juhataja", motivatsioonikiri, haridust tõendavate dokumentide koopiad.

aadressil: Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: volikogu@kjlv.ee

Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.

Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.

Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantseleile nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.

  • Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
    • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
    • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
    • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Среднее (0Голоса)
Средний рейтинг 0.0 звезд из 5.

Контакт


Руководитель по персоналу
Майе Киик
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Предварительная договорённость
kaб 117


Старший специалист по персоналу
Юлия Кыйв
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Предварительная договорённость
kaб 114