« Tagasi

Kohtla-Järve Linnavalitsus pakub tööd konkursi raames Linnakantselei arhiivikorrastajale

Kohtla-Järve Linnavalitsus pakub tööd konkursi raames Linnakantselei arhiivikorrastajale, kelle peamiseks ülesandeks on linnavalitsuse dokumentide arhiveerimise korraldamine, digitaalse arhiivinduse arendamine, linnavalitsuse hallatavate asutuste nõustamine arhiivitöös, mis tagab kaasaegse ja nõuetekohase arhiivitöö korralduse.

 

  • Tööle on võimalik asuda koheselt.

 

Linnakantselei arhiivikorrastaja teenistusülesanded on:

 

  • arhivaalide loetelu koostamine  ja nende linnavalitsuse arhiivi vastuvõtmine ning säilimise tagamine;
  • linnavalitsuse dokumentide vastuvõtmine, säilitamine ja hävitamine;
  • linnavalitsuse teenistujatele dokumentide arhiivi üleandmise protseduuri ja nõuete tutvustamine;
  • arhivaalide ettevalmistamine üleandmiseks Rahvusarhiivi  ja nende üleandmine;
  • arhiiviskeemi läbivaatamine vähemalt korda aastas ning vajaduse korral uuenduste tegemine;
  • arhivaalide hindamise teostamine arhiiviväärtuse määramiseks, hävitamiseks, eraldamiseks või Riigiarhiivi üleandmiseks;
  • töös kasutatavate dokumentide registreerimise tagamine dokumendihaldussüsteemis;
  • elektroonilise arhiivi loomine, arendamine;
  • oma valdkonna teabenõuetele, arhiivipäringutele ja avaldustele vastamine.

 

 

Sobiva kandidaadi eelduseks on:

  • kutse- või kõrgharidus või viimase omandamine (eelistatud dokumendi- või infohaldus alane);
  • varasem töökogemus kohalikus omavalitsus või riigiasutuses antud ametikoha töövaldkonnas;
  • eesti keele oskus C1 tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil;
  • teksti-ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ning teiste arvutiprogrammide (Outlook, Internet Explorer, Windows) kasutamise oskus

Linnakantselei arhiivikorrastajana näeme töötamas inimest,  kes on tööülesannete täitmisel iseseisev, kohusetundlik, korrektne, algatusvõimeline, kollektiiviga arvestav, tugeva pingetaluvusega ja kiire õppimisvõimega.

 

Pakume

  • sõbraliku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, mitmekesist ja vastutusrikast tööd ning puhkust 35 kalendripäeva.

 

Kandideerimiseks palume saata järgmised dokumendid: CV märksõnaga „Arhiivikorrajstaja", motivatsioonikiri, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik,  Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee

 

Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.

Dokumentide esitamise viimane päev on 5. detsember 2019. a (s.o. kandideerimisdokumentide
laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).


Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.

 

 

Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil kandideerija poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Kandideerija andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil, mis hõlmab kandideerija sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.

  • Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused/vastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
    • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni            (1 aasta);
    • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
    • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.

Kontakt


Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117


Personali vanemspetsialist
Julia Kõiv
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114