« Tagasi

Kohtla-Järve Linnavalitsus PAKUB TÖÖD KONKURSI RAAMES vanemmaakorraldajale,

kelle peamiseks ülesandeks on  maapoliitika teostamine riigi ja linnavalitsuse huvides Kohtla-Järve linna administratiivpiirides.

Tööle on võimalik asuda koheselt.

Arenguteenistuse vanemmaakorraldaja teenistusülesanded on:

• eeltoimingute teostamine maa omandisse vormistamisel (erastamine, hoonestusõiguse seadmine, munitsipaliseerimine, riigi omandisse jätmine, korteriomandi seadmine) ning toimikute koostamine;
• maaga seotud tõendite ja õiendite vormistamine;
• kodanike vastuvõtmine ja nõustamine maaga seotud küsimustes;
• informatsiooni edastamine linna koduleheküljele oma valdkonnas toimuvate muudatuste kohta;
• oma valdkonda kuuluvate dokumentide esitamine linnavalitsusele ja linnavolikogule otsustamiseks;
• töös kasutatavate dokumentide registreerimise tagamine dokumendihaldussüsteemis
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
• Keskharidus, keskeri või kutseharidus, kõrgharidus või viimase omandamine;
• eesti keele oskus C1 tasemel, vene keele oskus suhtlustasandil;
• teksti-ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ning teiste arvutiprogrammide (Outlook, AutoCad, ArcGis, QGIS) kasutamise oskus.

Kasuks tuleb:
• erialane kõrgharidus
• varasem töökogemus kohalikus omavalitsus või riigiasutuses ametikoha töövaldkonnas

Arenguteenistuse vanemmaakorraldajana näeme töötamas inimest,  kes on tööülesannete täitmisel iseseisev, kohusetundlik, korrektne, algatusvõimeline, kollektiiviga arvestav, tugeva pingetaluvusega ja kiire õppimisvõimega.

Pakume sõbraliku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, mitmekesist ja vastutusrikast tööd, puhkust 35 kalendripäeva kalendriaastas ning võimalust töötada osaliselt kodukontoris või  osalise töökoormusega.

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Vanemmaakorraldaja CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik,  Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 15. veebruar 2023. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).

Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
• Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
• Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
• Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
• Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
o värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
o paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
o kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
• Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.


Kontakt


Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117


Personali vanemspetsialist
Julia Kõiv
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114