Kohtla-Järve Linnavalitsus PAKUB TÖÖD sotsiaalteenistuse sotsiaaltöötajale
Kelle töökoha eesmärgiks on:
Kohtla-Järve linnas elavate isikute vastuvõtmine, nõustamine, juhendamine sotsiaalhoolekande- ja sotsiaalabi küsimustes ning eakate ja puuetega inimeste ja perede, lähedaste hoolekande korraldamine vastavalt kehtivatele õigusaktidele ning ametijuhendile.
Tööle on võimalik asuda veebruar 2021. a.
Sotsiaaltöötaja peamisteks teenistusülesanneteks on:
• Isikute vastuvõtmine, nõustamine ja teavitamine nende õigustest ja sotsiaaltoetuste taotlemise võimalustest ning vajadusel isikute abistamine erinevate taotluste vormistamisel;
• abistamist vajavate inimeste väljaselgitamine ja abistamise korraldamine (kodukülastuste teostamine), isikute abivajaduse hindamine, toetuse ja hoolduse määramiseks materjalide ettevalmistamine ning vastavates asjaajamistes abistamine;
• võimaliku parima teenuse kättesaadavuse korraldamiseks isikutele nõustamise läbiviimine koostöös tema lähedaste ning võrgustikuliikmetega;
• isikute probleemistiku spetsiifikast lähtuvalt erinevate juhtumitööde kavandamine ja korraldamine kaasates lahendusse erinevaid sotsiaalvõrgustikku kuuluvaid asutusi ja isikuid;
• koostöö tegemine teiste sotsiaal- ja lastekaitsetöötajatega, erinevate asutuste ja organisatsioonidega. Vajadusel korraldada isikutele, kes pole võimelised ise Politsei ja Piirivalveameti poole pöörduma, isikut tõendavate dokumentide taotluste sisseandmine ja dokumentide kättesaamine;
• oma töövaldkonda puudutavate dokumentide korraldamine ja vormistamine ning teenistusülesannete ulatuses kogutud andmete sisestamine, täiendamine ja muutmine sotsiaalteenuste ja toetuste registris (STAR);
• oma töövaldkonnas informatsiooni kogumine ja süstematiseerimine, ettepanekute töö paremaks korraldamiseks ja teenuste arendamiseks tegemine ning arvamuste koostamisel osalemine;
• oma valdkonna teabenõuetele, päringutele ja avaldustele vastamine;
• vahetu juhi ja linnapea poolt antud ühekordseid teenistusalaste ülesannete täitmine.
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
• kõrgharidus (sotsiaaltöö või muu kõrgharidus)
• teksti- ja tabel töötlusprogrammide ning teiste teenistuskohal vajalike arvutiprogrammide ja andmekogude kasutamise oskus;
• sotsiaaltoetuste- ja teenuste andmeregistri STAR kasutamise oskus;
• WD-dokumendihaldussüsteemi kasutamise oskus;
• eesti keele oskus kõrgtasemel ning vene keele oskus suhtlustasandil.
Sotsiaaltöötajana näeme töötamas inimest, kes on tööülesannete täitmisel iseseisev, kohusetundlik, korrektne, loov, algatusvõimeline, kollektiiviga arvestav, tugeva pingetaluvusega ja kiire õppimisvõimega.
Pakume
• sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, mitmekesist ja vastutusrikast tööd ning puhkust 35 kalendripäeva.
Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Sotsiaaltöötaja" järgmised dokumendid: motivatsioonikiri ning haridust tõendavate dokumentide aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee.
Dokumentide esitamise viimane päev on 24. jaanuar 2021. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse). Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel
Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.
• Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
• Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
• Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
• Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
o värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
o paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
o kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
• Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kontakt
Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117
Personali vanemspetsialist
Julia Kõiv
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114