Kohtla-Järve Linnavolikogu esimees pakub tööd KANTSELEI JUHATAJALE (ajutiselt äraoleva teenistuja asendamise ajaks)
Tööle on võimalik asuda koheselt.
Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei juhataja peamiseks ülesandeks on Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei juhtimine.
Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei juhataja tagab seadustes, Kohtla-Järve Linnavolikogu töökorras ja Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei põhimääruses sätestatud ülesannete täitmise ja esindab kantseleid nende täitmisel.
kandidaadi eelduseks on:
- juriidiline kõrgharidus või sellele vastav kvalifikatsioon (soovitavalt magistrikraad);
- eesti keele suuline ja kirjalik valdamine kõrgtasemel (C1 tase) ning vene keele mõistmise ja rääkimise oskus teenistusalase suhtlemise tasandil, kasuks tuleb ka inglise keele tundmine;
- vastavus avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele;
- eelnev juhtimiskogemus;
- head teadmised Eesti omavalitsussüsteemi toimimisest;
- eelnev töökogemus kohalikus omavalitsuses.
Kantselei juhatajana näeme töötamas inimest, kes omab häid õigusalaseid teadmisi, kohusetunnet, otsustus- ja vastutustunnet, korrektsust ja täpsust ning on teenistusülesannete täitmisel iseseisev, algatusvõimeline ning kollektiiviga arvestav.
Põhipalk: 1900 (bruto) eurot kuus.
Kandideerimiseks palume saata hiljemalt 19. juunil 2022. a järgmised dokumendid: CV märksõnaga „Kantselei juhataja", motivatsioonikiri, haridust tõendavate dokumentide koopiad.
aadressil: Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: volikogu@kjlv.ee
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.
Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantseleile nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.
- Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kontakt
Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117
Personali vanemspetsialist
Julia Kõiv
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114