Kohtla-Järve Linnavalitsus PAKUB TÖÖD ARHITEKT-PLANEERIJALE,
kelle peamiseks ülesandeks on planeerimisalase tegevuse korraldamine Kohtla-Järve linnas.
Tööle on võimalik asuda koheselt.
Arhitekt-planeerija peamisteks teenistusülesandeks on:
- planeeringukontseptsioonide, miljööväärtuste, arhitektuuri- ja linnakujunduse põhiprintsiipide väljatöötamise ning planeerimisalase töö korraldamine;
- linnaruumi kujundamine;
- üldplaneeringute ja detailplaneeringute menetlemine ja koostamise korraldamine;
- linna detailplaneeringute koostamine;
- detailplaneeringute lepingute vormistamine/koostamine;
- valdkonnaalase dokumentatsiooni koostamine;
- dokumentide vormistamine ja allkirjastamine.
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
- Kõrgharidus. Soovitavalt planeerimise, ehituse või arhitektuuri valdkonnas.
- varasem detailplaneeringute koostamise kogemus;
- eesti keele oskus kõrgtasemel, vene keele ja inglise keele oskus suhtlustasandil;
- teksti- ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ja dokumendihaldussüsteemi WebDesktop, GIS-süsteemi ArcGis kasutamise oskus.
Arhitekt-planeerijana näeme töötamas inimest, kes on koostöövalmis, algatus- ja otsustusvõimeline, heatahtlik, kohusetundlik, aus, tugeva pingetaluvusega ning paindlik ja suuteline töötama iseseisvalt.
Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 2000-2500 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.
Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Arhitekt-planeerija" CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 26. veebruar 2025. a (s.o. kandideerimisdokumentide
laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Tagasiside andmine kandideerijatele toimub e-posti teel.
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
- Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kontakt
Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117
Personali vanemspetsialist
Kätly Kütman
5885 4000
katly.kutman[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114