Kohtla-Järve Linnavalitsus PAKUB TÖÖD HEAKORRA PEASPETSIALISTILE,
kelle peamiseks ülesandeks on Kohtla-Järve linna territooriumil heakorratöö korraldamine ja koordineerimine.
Tööle on võimalik asuda koheselt.
Heakorra peaspetsialisti peamisteks teenistusülesandeks on:
- Kohtla-Järve linna linnaosades heakorra- ja haljastustööde korraldamine ning planeeritud tööde teostamise kontrollimine
- järelevalve teostamine heakorrateenuse lepingute täitmise üle
- hankedokumentatsiooni koostamine
- valdkonnaalase dokumentatsiooni koostamine
- dokumentide vormistamine, allkirjastamine ja menetlemine
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
- Kutse-, keskeri- või kõrgharidus. Soovitavalt kohaliku omavalitsuse korralduse või majanduse valdkonnas.
- eesti keele oskus kõrgtasemel, vene keele ja inglise keele oskus suhtlustasandil;
- teksti- ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ja dokumendihaldussüsteemi WebDesktop kasutamise oskus.
Heakorra peaspetsialistina näeme töötamas inimest, kes on koostöövalmis, algatus- ja otsustusvõimeline, heatahtlik, kohusetundlik, aus, tugeva pingetaluvusega ning paindlik ja suuteline töötama iseseisvalt.
Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 2000-2300 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.
Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Heakorra peaspetsialist" CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 22. september 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide
laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Tagasiside andmine kandideerijatele toimub e-posti teel.
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
- Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kontakt
Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117
Personali vanemspetsialist
Kätly Kütman
5885 4000
katly.kutman[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114