Kohtla-Järve Linnavalitsus pakub tööd PEAMAAKORRALDAJALE

Kohtla-Järve Linnavalitsus                                                                                         

PAKUB TÖÖD PEAMAAKORRALDAJALE, kelle peamiseks ülesandeks on maapoliitika teostamine riigi ja linnavalitsuse huvides Kohtla-Järve linna administratiivpiirides.

Tööle on võimalik asuda koheselt.

Peamaakorraldaja peamisteks teenistusülesandeks on:

  • maapoliitika teostamine (maade arvestuse, eraldamise,  mõõdistamise jm);
  • maareformi läbiviimisel eeltoimingute teostamine;
  • kinnisasja sundvõõrandamine ja kinnisasjale sundvalduse seadmine;
  • linnamaale isikliku kasutusõiguse (sundvalduse) seadmine;
  • Maksu- ja Tolliametile maamaksu andmete edastamine;
  • valdkonnaalase dokumentatsiooni koostamine;
  • dokumentide vormistamine ja  allkirjastamine;
  • kodanike vastuvõtt ja nõustamine valdkonna alates küsimustes.

 

Sobiva kandidaadi eelduseks on:

 

  • Kõrgharidus. Soovitavalt maakorralduse või geomaatika valdkonnas.
  • eesti keele oskus kõrgtasemel, vene keele ja inglise keele oskus suhtlustasandil;
  • teksti- ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ja dokumendihaldussüsteemi WebDesktop kasutamise oskus.

 

Peamaakorraldajana näeme töötamas inimest, kes on koostöövalmis, algatus- ja otsustusvõimeline, heatahtlik, kohusetundlik, aus,  tugeva pingetaluvusega  ning paindlik ja suuteline töötama iseseisvalt.

Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 2000-2200 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Peamaakorraldaja" CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik,  Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 16. august 2025. a (s.o. kandideerimisdokumentide
laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).

Tagasiside andmine kandideerijatele toimub e-posti teel.

 

Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.

  • Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
    • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
    • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
    • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.

Kontakt


Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117


Personali vanemspetsialist
Kätly Kütman
5885 4000
katly.kutman[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114