Kohtla-Järve Linnavalitsus pakub tööd SOTSIAALTEENISTUSE PEAJURISTILE
- Tööle on võimalik asuda koheselt.
Peajuristi peamisteks tööülesanneteks on:
- Linnavalitsuse sotsiaalteenistuse tegevuse põhiprotsessidega seotud juriidiliste probleemide lahendamine;
- õigusalastes küsimustes linnavalitsuse sotsiaalteenistuse teenistujate nõustamine teenistusülesannete täitmisel oma pädevuse piires;
- linnavalitsuse poolt sõlmitavate sotsiaaltöö alaste lepingute projektide õiguslik kontroll ja koostamine;
- vajadusel õiguslike hinnangute ja arvamuste koostamine konkreetsetes õigusküsimustes;
- oma valdkonna teabenõuetele, päringutele ja avaldustele vastamine ja menetlemine;
- linnavalitsuse esindamine kohtus ja teistes õiguskaitseorganites linnapea või linnasekretäri poolt antud volituste piires;
- hagiavalduste ja teiste menetlusdokumentide koostamine ja kohtusse esitamine;
- sotsiaalteenistuse õigusaktide vastavuse riigi õigusaktidele jälgimine ning vajadusel linnavalitsusele ettepanekute tegemine õigusaktide muutmiseks;
- linnavalitsusele täitmiseks suunatud avalduste ja taotluste menetlemine oma pädevuste piires;
- vajadusel nõupidamistel, komisjonide ja töögruppide töös osalemine;
- kohtuotsuste ja –määruste täitmisele tähelepanu pööramine, järelvalve teostamine kohtutäituri täitetoimingute üle;
- oma valdkonda kuuluvate dokumentide esitamine linnavalitsusele ja linnavolikogule kinnitamiseks/otsustamiseks;
- muude linnapea või vahetu juhi ning abilinnapea poolt antud ühekordsete teenistusalaste ülesannete täitmine;
- muude kohustuste ja õiguste täitmine, mis tulenevad Eesti Vabariigi õigusaktidest, linna põhimäärusest, linnavolikogu määrustest ja otsustest, linnavalitsuse määrustest ja korraldustest ning linnapea käskkirjadest.
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
- Juriidiline magistrikraad, või sellele vastav kvalifikatsioon;
- eesti keele suuline ja kirjalik valdamine kõrgtasemel (C1 tase) ning vene keele mõistmise ja rääkimise oskus teenistusalase suhtlemise tasandil, kasuks tuleb ka inglise keele tundmine;
- vastavus avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele;
- eelnev töökogemus kohalikus omavalitsuses;
- vähemalt kolme aastane erialane töökogemus. Eelnev õigusalase töö ning kohtus tsiviil- ja/või haldusasjades esindamise kogemus;
- teksti- ja tabeli töötlusprogrammide ning teiste teenistuskohal vajalike arvutiprogrammide ja andmekogude kasutamise oskus (sealhulgas WebDesktop kasutamise oskus).
Pakume
- sõbraliku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, mitmekesist ja vastutusrikast tööd ning puhkust 35 kalendripäeva.
Peajuristina näeme töötamas näeme inimest, kes omab häid õigusalaseid teadmisi, head väljendus- ja argumenteerimisoskust, analüüsivõimet, vastutustunnet, korrektsust ja täpsust ning on teenistusülesannete täitmisel iseseisev.
Kandideerimiseks palume saata hiljemalt 31. jaanuaril 2022. a (s.o kandideerimisdokumentide laekumise viimane kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse) järgmised dokumendid: CV märksõnaga „Peajurist", motivatsioonikiri, haridust tõendavate dokumentide koopiad
aadressil: personali vanemspetsialist Niina Gulova, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.
Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.
- Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kontakt
Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117
Personali vanemspetsialist
Julia Kõiv
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114