Kohtla-Järve Linnavalitsus PAKUB TÖÖD ARENGUVALDKONNA JUHILE,
kelle peamiseks ülesandeks on arenguvaldkonnaga seotud töö juhtimine.
Tööle on võimalik asuda koheselt.
Arenguvaldkonna juht:
- korraldab linnavalitsuse arengu valdkonnaga seotud tööd ja teeb ettepanekuid teenistuse töö efektiivsemaks muutmiseks;
- korraldab arenguvaldkonna alaste teenuste osutamist ja arendamist ning valdkonna alaste õigusaktide eelnõude ette valmistamist;
- määrab teenistuse sisese tööjaotuse ning teostab teenistusülesannete täitmise kontrolli;
- korraldab üld-ja detailplaneeringute menetlemist ja kontrollib selle vastavust seadusandlusele;
- korraldab koostööd linnas olevate korteriühistutega ja projektijuhtimisega seotud tegevust ning koostööd hoonete omanikega KREDEXi poolt korraldatavate projektidega seotud küsimustes;
- täidab muid linnapea poolt antud valdkonna alaseid ülesandeid.
Sobiva kandidaadi eelduseks on:
- Kõrgharidus, soovitavalt õigusvaldkonnas;
- Juhtimiskompetentsus ja- kogemus, varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses arenguvaldkonnas;
- eesti keele oskus C1 tasemel, vene keele ja inglise keele oskus suhtlustasandil;
- teksti- ja tabeltöötlusprogrammide (MS Word, Excel, PowerPoint) ja dokumendihaldussüsteemi WebDesktop kasutamise oskus.
Arenguvaldkonna juhina näeme töötamas inimest, kes on koostöövalmis, algatus- ja otsustusvõimeline, heatahtlik, kohusetundlik, aus, tugeva pingetaluvusega ning paindlik ja suuteline töötama iseseisvalt.
Pakume sõbralikku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka summas 3000 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.
Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõna „Arenguvaldkonna juht" CV, haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik, Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee Dokumentide esitamise viimane päev on 24. september 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).
Tagasiside andmine kandideerijatele toimub e-posti teel.
Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal.
- Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
- Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
- Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
- Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
- värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
- paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
- kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
- Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.
Kontakt
Personalijuht
Maie Kiik
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 117
Personali vanemspetsialist
Kätly Kütman
5885 4000
katly.kutman[a]kjlv.ee
Kokkuleppel
kab 114