Кохтла-Ярвеское Городское Управление предлагает на конкурсной основе работу ГЛАВНОМУ СПЕЦИАЛИСТУ по благополучию детей и семей

Tööle on võimalik aprilli ja mai kuus.                                                                                            

Laste ja perede heaolu peaspetsialisti teenistusülesanneteks on:

  • laste ja perede nõustamine sotsiaal- ning laste ja perede heaolu küsimustes, sh toetustest, teenustest, seaduslikest õigustest ja protseduuridest
  • lapse abivajaduse hindamise läbiviimine, otsuse tegemine juhtumikorralduse algatamiseks või algatamata jätmiseks või juhtumi edastamiseks pädevale ametiisikule
  • sotsiaalteenuste ja -toetuste andmeregistrisse (STAR) andemete kandmine ja juhtumite menetlemine
  • aidata kaasa vanemate vaheliste vaidluste lahendamisele lapsi puudutavates küsimustes  
  • hooldusõiguse peatamise, piiramise või ära võtmisel ning eestkoste määramisel kohtu jaoks vastavate materjalide ettevalmistamine ning edastamiseks oma teenistuse juristile
  • eestkosteasutuse rollist tulenevate tööülesannete täitmine (linna eestkostel olevate laste elu, asendushoolduse ja järelhoolduse korraldamine)
  • võrgustikutöö korraldamine ja võrgustikutöös osalemine
  • Kohtla-Järve linnas ennetustöö tegemine lastega peredega
  • muude vahetu juhi, sotsiaalvaldkonna abilinnapea või linnapea poolt antud ühekordsete teenistusalaste ülesannete täitmine

Sobiva kandidaadi eelduseks on:

  • lastekaitsetöötaja erialane ettevalmistus ja kõrgharidus. Hiljemalt kahe aasta möödumisel alates lastekaitsetöötajana teenistusse asumisest peab omandama sotsiaaltöötaja kutse spetsialiseerumisega lastekaitsele;
  • vastavus avaliku teenistuse seaduses sätestatud nõuetele;
  • eesti keele oskus kõrgtasemel ning vene keele oskus suhtlustasandil.
  • valdkonda reguleerivate õigusaktide tundmine ja oskus neid rakendada;
  • oskus kasutada teenistuskohal vajalikke arvutiprogramme ja andmekogusid.

Kasuks tuleb:

  • varasem töökogemus laste hoolekande alal;
  • varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses,
  • sotsiaaltoetuste- ja teenuste andmeregistri STAR  ja WD-dokumendihaldussüsteemi kasutamise oskus.

Pakume sõbraliku kollektiivi, arengu- ja eneseteostusvõimalusi, põhipalka peale edukat katseaega summas 2000 eurot (bruto), puhkust 35 kalendripäeva ning STEBBY platvormi kasutamise kompensatsiooni.

Laste ja perede heaolu peaspetsialistina  näeme töötamas inimest,  kes on tööülesannete täitmisel iseseisev, kohusetundlik, usaldusväärne, tähelepanelik, järjekindel, paindlik, empaatiline ja salliv, tugeva pingetaluvusega, analüüsi- ja üldistusvõimeline, koostöö-, otsustus- ja vastutusvõimeline.

Kandideerimiseks palume saata, kasutades märksõnaLaste ja perede heaolu peaspetsialist" järgmised dokumendid: CV ja haridust tõendavate dokumentide koopiad aadressil: personalijuht Maie Kiik,  Kohtla-Järve Linnavalitsus, Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve linn või e-posti aadressil: cv@kjlv.ee

Dokumentide esitamise viimane päev on 7. mai 2024. a (s.o. kandideerimisdokumentide laekumise kuupäev Kohtla-Järve Linnavalitsusse).

Sobiva kandidaadi väljaselgitamiseks viiakse läbi vestlus kandideerijatele sobival ajal. Kandideerijatele tagasiside andmine toimub e-posti teel.

Tööle kandideerimisega annate Kohtla-Järve Linnavalitsusele nõusoleku kandideerimisdokumentides või muul viisil Teie poolt meile avaldatud isikuandmete töötlemiseks värbamisprotsessis. Teie andmeid kasutatakse ainult värbamise eesmärgil. Mis hõlmab Teie sobivuse hindamist vakantsele ametikohale.

  • Töökohale kandideerimisel töödeldakse kandideerija poolt avaldatud isikuandmeid, et hinnata kandideerija sobivust vastavale töökohale.
  • Sobivuse hindamiseks kogutakse kandideerija kohta täiendavat teavet avalikest allikatest. Kandideerijal on õigus saadud teabega tutvuda ja esitada omapoolsed selgitused-vastuväited.
  • Eeldatakse, et kandideerimisdokumentides esitatud soovitajatele on kandideerija andnud nõusoleku enda kohta käivatele küsimustele vastamiseks, samuti on kandideerijad nõustunud sellega, et me nende poole teabe saamiseks pöördume.
  • Säilitatakse värbamisprotsessi raames saadud dokumente järgmistel eesmärkidel:
    • värbamisprotsessis tekkivate võimalike õigusvaidluste lahendamiseks - kuni nõude aegumiseni (1 aasta);
    • paremusjärjestuses järgmisele kandidaadile töökohale asumise ettepaneku tegemiseks (150 päeva arvates konkursi võitnud isikule töökohale asumise ettepaneku tegemisest);
    • kandideerija nõusolekul tulevikus korraldataval konkursil osalemise ettepaneku tegemiseks.
  • Kandideerija andmed on juurdepääsupiiranguga teave, millele kolmandad isikud saavad juurdepääsu ainult seaduses sätestatud juhtudel.

 

 

Keskmine (0Hääli)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

Контакт


Руководитель по персоналу
Майе Киик
5302 5444
maie.kiik[a]kjlv.ee
Предварительная договорённость
kaб 117


Старший специалист по персоналу
Юлия Кыйв
5885 4000
julia.koiv[a]kjlv.ee
Предварительная договорённость
kaб 114